کرج سالار

ساخت وبلاگ

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج،افزود: با گذشت 70 سال روز ملی شدن صنعت نفت ایران باز می بینیم که دشمنان راضی به استقلال ایران در این صنعت نیستند.
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا سعی می کنند ایران را زیر سلطه خود درآوردند، اظهار داشت: استکبار جهانی با فشار آوردن و با بالا و پایین بردن قیمت نفت سعی دارد ایران را در تنگنا قرار دهد.
وی گفت: در زمان حاضر 90 درصد تجهیزات صنعت نفت در کشور تولید می شود و این نشان از همت بالای متخصصان ایرانی دارد.
حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمنان با فشار و تغییر قیمت نفت سعی دارند بر مسائل اقتصادی و سیاسی ایران سلطه پیدا کنند، افزود: رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید دارند چرا که تحقق این مهم میزان وابستگی کشور به نفت را کاهش می دهد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از تصویب برجام با پایین آوردن قیمت نفت سعی کردند که ایران را در تنگناهای اقتصادی قرار دهند این در حالی بود که خودشان هم گرفتار شدند.
وی بیان داشت: حاکمیت روحیه انقلابی و حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب در 37 سال گذشته موجب شد تا معادلات قدرت های استکباری درمقابل ملت مسلمان ایران به هم بریزد.
نماینده ولی فقیه در استان البرزادامه داد: مستکبران تا کنون دسیسه های فراوانی علیه انقلاب اسلامی بکار گرفته اند اما به نتیجه نرسیده است .
وی گفت: تا کنون با اینکه تمام توطئه های دشمنان نقش بر آب شده اما همچنان در پی روزنه های هستند تا جامعه اسلامی ما را به سوی خواسته های استکباری خود سوق دهند.
حسینی همدانی خاطرنشان کرد: مستکبران چنین مطرح می کنند که ایران اسلامی برای پیشرفت و عزت باید با خواسته های انها همراه شود اما ملت ایران نیک می داند که هدف آنها سلطه گری و از بین بردن هویت انقلاب اسلامی است.
وی با ذکر اینکه انقلابی بودن معیار خاصی ندارد اظهار کرد:اتقلابی واقعی کسی است که اشراف گرا نباشد شجاع و استکبار ستیز باشد و در اعمال و رفتارش صداقت را پیشه کند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه سخنان خود به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مجمع طلاب که به مناسبت سالگرد فاجعه خونین مدرسه فیضیه قم انجام شد، اشاره کرد و گفت: فاجعه خونین مدرسه فیضیه قم دوم فروردین ماه سال 42 توسط عوامل ساواک اتفاق افتاد و آغازی برای حرکت انقلابی به رهبری روحانیت بود.
خطیب جمعه کرج افزود: استکبار جهانی همیشه به دنبال کمرنگ کردن حضور ایران در منطقه بوده است این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران معادلات استکبار جهانی را برهم زد.
وی تاکید کرد: استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا در طول این 37 سال اخیر کوشیده است تاثیرگذاری ایران در منطقه را کم و کمتر کند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تاکید دارند که مسائل را به اصلی و فرعی تقسیم بندی کنیم و به مسائل اصلی بپردازیم و برای شناسایی مسائل اصلی باید به بیانات ایشان توجه کنیم که رهبر فرزانه انقلاب در این سال ها بر مسائل حساسی از جمله تحقق اقتصاد مقاومتی، مسئله نفوذ، اعتدال، اسلام رحمانی و مباحث فرهنگی و انقلابی بودن و انقلابی فکر و عمل کردن، تاکید کرده اند.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل حرکت مرموز ساده لوحان همیشه هوشیارنه هشدار می دهند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه امت حزب الله همیشه آماده است و بر اساس مبانی قرآنی دست از مبارزه با آمریکا نخواهد کشید، گفت: برخی از ساده لوحان جوانان مذهبی را متهم به تندروی می کنند این در حالی است که جوان حزب الهی در آن سوی مرزهای ایران از ارزش های ناب اسلامی دفاع می کنند و به دشمنان اجازه دست درازی به کشور را نمی دهند.
خطیب جمعه کرج تصریح کرد: برخی از این ساده لوحان سعی می کنند با هر روشی به قشر انقلابی ضربه بزنند این در حالی است که جوانان حزب الهی که تفکری انقلابی دارند می توانند از مبانی انقلاب حفاظت کنند.
وی با تاکید بر اینکه هر کسی نمی تواند ادعای انقلابی بودن داشته باشد، گفت: انقلابی بودن مثل اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست ، در حال حاضر اصل اصلاح طلبی تغییر کرده است و برخی از اصولگراها تندروی می کنند ولی انقلابی بودن اصول و ملاک های مشخصی دارد.
وی بابیان اینکه انقلابی دروغ نمی گوید، گفت: یک انقلابی هرگز نمی تواند اشرافی زندگی کند اهل خدمت است و از مظلومان دفاع می کند.
وی با اشاره به اینکه برخی مستقیم و غیرمستقیم به دنبال ضربه زدن به افراد انقلابی هستند، افزود: آنها به دنبال منزوی کردن افراد انقلابی و تاثیرگذاری بر حوزه علمیه هستند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: برخی تلاش می کنند فکر غیرانقلابی را در حوزه علمیه گسترش دهند آنها به دنبال کم رنگ کردن نقش روحانیت هستند و به شدت با مبانی و اصول مورد نظر امام راحل مخالفت می کنند.
حسینی همدانی دربخش دیگر از اظهاراتش ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال 95 خورشیدی، اظهار کرد: آغاز سال جدید مقارن با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است و سال جدید نیزسال فاطمی است.
وی در ادامه با ابراز امیدواری از اینکه آثار و برکات سال جدید نصیب همگان شود، گفت: عید ایام تحول در جهان خلقت است نباید به سادگی از کنار این تحولات و زنده شدن طبیعت گذشت چرا که عید واقعی یعنی بازگشت به فطرت الهی.
7411/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 133 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:47

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدتقی ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ با گرامیداشت 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران افزود: بالاترین خسارت برای یک کشور ، تسلط بیگانه است ، زیرا سبب می شود مردم آن مملکت و تحقیر شوند.
وی ادامه داد:دشمن درسایه دوستی کاری می کند که مردم کشور مستعمره برای همه ملزومات زندگی ، نیازمند اجنبی باشند همانگونه که ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب همین وضعیت را داشت.
وی تصریح کرد: خطر مهم دیگر این است که ذخایر و ثروت های خدادادی کشور را به غارت می برند که انگلیس، همین روباه پیر و مکار چنین بلایی را از دوره قاجار تا پهلوی اول به سر این مملکت آورد.
ناطقی گفت: اگر حمایت مردم در آن زمان نبود ، صنعت نفت ملی نمی شد و مرحوم آیت الله کاشانی نقش عمده ای در بسیج عمومی مردم در مبارزه با استکبار و ملی شدن صنعت نفت داشت.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام بزرگوار(ره)، تمام معادلات مستکبرین و بیگانگان را در منطقه به هم ریخت و ایران اسلامی عزیز و ملت این مملکت را به ملتی بزرگ و قدرتمند و نیرومند و با اقتدار در منطقه تبدیل کرد ، تا آنجا که امروز نه تنها ایران ، مهد عزت و اقتدار شد بلکه محل امید و نجات دیگر ملتهای مستضعف مسلمان منطقه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ناطقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته تصریح کرد : بهار رویش و جنبش و تحول است ، گیاهان و درختان به ظاهر مرده، شکوفه درمی آورند و سبز می شوند . این تحول طبیعت باید برای ما درسی باشد و درسش این است که ای انسان، تو هم در اخلاق و رفتار و عمل به قران و هدایتهای اهل بیت(ع) و در کمک به خویشاوندان متحول شو.
وی در ادامه افزود : سالی که گذشت، سال عزت و اقتدار و حضور پرشکوه و کم نظیر مردم در طول 37 سال گذشته در راهپیمایی 22 بهمن بود . در انتخابات پرشور مجلس و خبرگان رهبری با شرکت بی نظیر مردم، و همچنین سال پیروزی در میدانهای نبرد سیاسی دولت و هیات مذاکره کننده در سایه هدایت های حکیمانه و قدم به قدم و لحظه به لحظه ی رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بود.
ناطقی گفت:در اینجا ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور شد دشمن مصّر شد با ایران بر سر یک میز بنشیند و مذاکره کند؟ دشمن بی اثر بودن تحریم ها را در رشد کشور ایران احساس کرد و دید که ایران در جهت علمی و صنایع نظامی و ... راه خودش را می رود و رشد می کند.
وی ادامه داد: دشمن به این مسئله رسید که ایران در منطقه قدرتی بلامنازع است ، وقتی به رییس جمهور امریکا اعتراض کردند که چرا شما در همایش رفع مشکل سوریه ، ایران را دعوت کردید؟ رییس جمهور آمریکا در پاسخ گفت که ما نمی توانیم بدون ایران مشکل سوریه را حل کنیم چرا که ایران قدرت بلامنازع منطقه است.
وی بیان داشت : حضور و قدرت شما مردم و رهبری ولی امر مسلمین جهان، دشمن را زمینگیر کرد.
6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 138 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:47

سرهنگ رضا اکبری عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ترافیک نیمه سنگین و حجم بالای سفرها از کرج به سمت شمال،یکطرفه شدن این مسیر امروز منتفی شد.
وی ادامه داد: اکنون نیز ترافیک در دیگر مسیرهای استان البرز از جمله بزرگراه تهران - کرج و آزاد راه کرج - قزوین عادی و روان است.
اکبری از رانندگان خواست برای پیشگیری از حوادث رانندگی با سرعت مناسب رانندگی کنند.
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تیم های پلیس راه در تمام جاده های استان مستقر شده و وضعیت ترافیک را رصد می کنند.
ترافیک در سه روز اخیر در جاده های استان البرز سنگین و فشرده بود بطوریکه دوربین ها در این مدت بیش از چهار میلیون تردد را ثبت کردند.
در روزهای عادی روزانه حدود 400 هزار تردد در جاده های البرز ثبت می شد.
محدودیت ترافیکی با یکطرفه شدن مسیر در پایان هرهفته در جاده کرج - چالوس اعمال می شود که این هفته به علت سفرهای نوروزی و حجم بالای سفرها از کرج به شمال منتفی شد.
استان البرز با داشتن یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی ، پنج درصد جاده های ایران و 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 110 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 7:47

به گزارش ایرنا، این انسداد مسیر به علت بارش برف از ساعت 17 آغاز شده است .
همچنین سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز به ایرنا گفت: راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.
وی افزود: تلاش ها براین است تا این مسیر در کمترین زمان بازگشایی شود.
جاده کرج - چالوس شب گذشته نیز تا پیش از ظهر امروز براثر بارش برف در حوزه جغرافیایی استان مازندران بسته شد.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 136 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:59

سرهنگ رضا اکبری ساعت 18 و 15 دقیقه عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:ترافیک در بزرگراه تهران - کرج در محدوده پل کلاک تا پل فردیس و در آزاد راه کرج - قزوین از پل مهرشهر تا پلیس حصارک سنگین گزارش شده است.
وی ادامه داد: ترافیک در دیگر محورهای مواصلاتی استان البرز نیمه سنگین و روان است.
اکبری با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در استان البرزگفت: جاده های استان لغزنده بوده و رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
وی اظهار کرد: جاده کرج - چالوس به علت بارش برف در محدوده استان مازندران مسدود است و تلاش راهداران بر بازگشایی این مسیر متمرکز شده است.
با توجه به آغاز سفره های نوروزی طی 24 ساعت گذشته دوربین ها، بیش از یک میلیون و 500 هزار تردد خودرویی در جاده های البرز ثبت کردند.
البرز با برخورداری از یکهزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه، راه اصلی و فرعی پنج درصد جاده های کشور را به خود اختصاص داده است.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 121 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:59

عباس صفری ساعت 19و 20 در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسیر در حوزه جغرافیایی استان مازندران بر اثر بارش برف مسدود شده بود که با کمک تیم های راهداری دو استان البرز و مازندران ساعت 19 امروز بازگشایی شد.
وی ادامه داد: اکنون در این محور شاهد بارش پراکنده برف و وزش باد و کاهش دما هستیم که از رانندگان انتظار می رود با خود زنجیر چرخ، سوخت کافی و مواد غذایی همراه داشته باشند.
این مسئول خاطر نشان کرد: همچنین این مسیر به علت بارش برف لغزنده است و رانندگان با سرعت مناسب و رعایت اصول ایمنی در جاده کرج- چالوس حرکت کنند.
مسیر کرج- چالوس به مسافت 160 کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز قرار دارد.
این مسیر چهارشنبه شب نیز بر اثر بارش برف در حوزه استان مازندران مسدود شد.
جاده کرج- چالوس یکی از مسیر های پر تردد و پرحادثه کشور محسوب می شود.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 122 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 0:59

محمد طاهری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این عنوان بر اساس آمار خانه کتاب به دست آمده، افزود: برای نشر این کتاب ها از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی مجوز انتشار دریافت شده است.
وی اظهار داشت: از تعداد 642 عنوان کتاب چاپ شده 41 عنوان ترجمه ، 601 عنوان تالیف ، 564 عنوان نیز چاپ اول و 78 عنوان تجدید چاپ بوده است و در مجموع شمارگان کتب انتشار یافته در البرز 650 هزار و 695 جلد است.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان های تهران، قم، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به لحاظ انتشار کتاب رتبه های اول تا پنجم را دارند.
طاهری افزود: مراکز نشر گردوی دانش با 102 عنوان ؛ مدیر فلاح با 67 عنوان؛ شانی با 55 عنوان ؛ دانش حمام با 39 عنوان ، سرافرازان البرز با 25 عنوان ؛ پایتخت با 24 عنوان ؛ چکامه باران با 24 عنوان؛ رهام اندیشه با 23 عنوان ؛ آوای ویانا با 21 عنوان ؛ مانگ با 21 عنوان و نیبگ با 21 عنوان به ترتیب 11 ناشر فعال البرز در چاپ کتاب در یازده ماهه اول سال 1394 بوده اند.
در سال 1394 در استان البرز دارای بیش 100 مرکز نشر مجوزدار فعال بوده است که از این تعداد 55 مرکز نشر فعالیت مستمر داشته و 27 ناشر مولف مجوز انتشار کتاب دریافت کردند.ک/3
6156/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 9:05

منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از افزایش ابر و وزش باد از عصر امروز در استان البرز است.
وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج - چالوس را دارند توصیه کرد با خود زنجیرچرخ ولوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
رحمانیان با بیان اینکه امروز هوای استان البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد ، گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته هوا سالم خواهد بود.
واظهار داشت که روز جمعه این هفته هوای البرز نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید همراه است.
مدیرکل هواشناسی البرز افزود: دمای هوای استان امروز بین 2 تا 15 درجه است که فردا دو درجه سردتر می شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 108 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 9:05

به گزارش ایرنا ، ابوالقاسم پالیز در آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 94 افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی های مختلف و انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری ، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان به ثبت رساند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: مردم این شهرستان با حضور 75 در صدی خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر پایبندی خود به ارزش های نظام را ثابت کرده وبه ندای رهبری لبیک گفتند.
وی افزود : ما مسئولان در قبال این حضور وظیفه داریم تا خدمتگزار خوبی برای نظام ومردم باشیم.
پالیزگیر تصریح کرد: ساوجبلاغ نهمین شهرستان وحوزه انتخابیه بود که انتخاباتش از سوی شورای نگهبان به تأیید رسید.
وی گفت : اقتدار نظام جمهوری اسلامی استوار بر آرای مردم است و به برکت حضور مردم غیرتمند ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام ، روز به روز بر قدرت و صلابت کشورمان در جهان افزوده می شود.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: مسئولان ادارات باید مدیریت جهادی داشته باشند زیرا با مدیریت جهادی می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کرده و روحیه امید را در مردم زنده کنیم.
پالیزگیربه اولویت سال جدید در بحث اقتصاد مقامتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی و ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان در اولویت برنامه های ساوجبلاغ قرار دارد
وی در ادامه از تلاش دادستانی برای آزاد سازی 500 هکتار از اراضی ملی و باز گرداندن آن به دولت و مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر در ساوجبلاغ قدردانی کرد.
در پایان از 9 مدیر نمونه شهرستان شامل دادستان و روسای ادارات اطلاعات، پست ، آبفای شهری و 5 شهردار شهرستان تقدیر وتجلیل شد.
6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 9:05

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی عصر سه شنبه با حضور در آخرین نشست شورای اداری استان البرز در سال 94، به روند برگزاری انتخابات امسال و موانع و مشکلات سر راه این امر اشاره کرد و افزود: با توجه به تبلیغات منفی گسترده و تنگناهایی که ایجاد شده بود حضور 34 میلیونی مردم پای صندوق های رای بار دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شد.
وی ادامه داد: در انتخاباتی که برگزار شد توجه کافی به حق رای مردم، رعایت بی طرفی مسئولان و اجرای دقیق قانون صورت گرفت و تمامی دست اندرکاران تکالیف خود را به خوبی انجام داده در نهایت با حضور چشمگیر مردم نتیجه مطلوبی حاصل شد.
مقیمی گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به جز یک حوزه، برای باقی نظر نهایی صادر شده و در ارتباط با مجلس شورای اسلامی نیز 290 نماینده که 5 نفر از آنها مربوط به اقلیت های دینی است، 221 نفر به مجلس راه یافته و 69 نفر نیز با برگزاری دور دوم انتخابات تعیین شده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.
وی افزود: تاکنون شورای نگهبان صحت انتخابات بیش از 100 حوزه را تایید کرده و بقیه نیز به زودی اعلام می شود، همچنین در برخی حوزه ها صندوق ها به دلیل اعتراض های صورت گرفته بازشماری شدند.
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه هر اقدامی که صورت گرفته به استناد قانون بوده است، اضافه کرد: در برگزاری انتخابات سعی شده که قانون ملاک قرار گیرد از این رو برای فرمانداران و بخشداران سراسر کشور دو بار آزمون قوانین مربوط به انتخابات برگزار شد، که برخی در مرحله اول قبول شده و برخی نیز نیاز به مطالعات بیشتر داشتند.
وی خاطرنشان کرد: سعی شده قانون به درستی مطالعه شده و به مباحثه گذاشته شود چراکه قانون انتخابات از قوانین مهم کشور محسوب می شود.
مقیمی با اشاره به لزوم بی طرفی مسئولان در انتخابات، عنوان کرد: به طور قطع این امر در آینده کاری دست اندرکاران چنین موضوع سرنوشت ساز و مهمی سرلوحه امور قرار می گیرد و اجرایی شدن ماده 60 قانون انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: موفقیت در برگزاری دو انتخابات همزمان امسال نشان از تعامل خوب وزارت کشور و شورای نگهبان داشت که با هماهنگی در تمامی امور اقدامات درستی صورت گرفت چراکه این موضوع ناشی از اشراف کامل مجریان به قوانین بود.
معاون سیاسی وزیر کشور، افزود: اکنون مردم از مسئولان انتظار دارند که پس از خلق این حماسه بزرگ درصدد حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور به صورت ریشه ای، برآیند.
وی با اشاره به ضرورت تعامل مجلس و دولت، اضافه کرد: مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد از طرفی تاکنون این پارلمان نتوانسته به خوبی معضلات کشور را عمیق و ریشه ای مورد بررسی قرار دارد بنابراین از نمایندگان در این دوره انتظارات بیشتری وجود دارد.
مقیمی به اقتصاد مقاومتی و لزوم اجرایی شدن آن اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی همواره سرلوحه برنامه های دولت بوده از این رو از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود در این رابطه به دنبال اقدامات اساسی باشند.
1535

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 110 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 7:35

سیدجواد موسوی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه ساعتی پیش در خیابان عشاق شهرستان فردیس استان البرز رخ داد.
وی بیان کرد: ماموران آتش نشانی این مصدوم نوجوان را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران مرکز فوریت های پزشکی کرج قرار دادند.
موسوی گفت: این دومین فردی است که امشب ماموران آتش نشانی کرج گزارش مصدومیت وی را اعلام کردند.
وی اظهار داشت: برای پیشگیری از حوادث تیم های آتش نشانی کرج در مناطق مختلف این کلانشهر و شهرستان فردیس استقرار یافته اند.
مسئول روابط عمومی آتش نشانی کرج افزود: انتظار می رود با هوشیاری خانواده ها از میزان آسیب های جسمی و خسارات مالی ناشی از هیجان های نوجوانان و جوانان کاسته شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 7:35

مهدی مهرور ساعت 22:50 دقیقه شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا این لحظه 84 نفر براثر انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف البرز مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: از این تعداد 19 نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند که شدت انفجار به تخلیه چشم یک تن از آنان منجر شد.
مهرور گفت: همچنین بند انگشت یک نوجوان در استان البرز قطع شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: تیم های انتظامی و امدادی برای کاهش حوادث و پیشگیری در مناطق مختلف استان مستقر هستند.
در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته 130نفر در استان البرز مصدوم و دو نفر کشته شدند.
همچنین پارسال سه نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال کشور جان باختند که دو نفر آنان البرزی بودند.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 7:35

محمد طاهری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این عنوان بر اساس آمار خانه کتاب به دست آمده، افزود: برای نشر این کتاب ها از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی مجوز انتشار دریافت شده است.
وی اظهار داشت: از تعداد 642 عنوان کتاب چاپ شده 41 عنوان ترجمه ، 601 عنوان تالیف ، 564 عنوان نیز چاپ اول و 78 عنوان تجدید چاپ بوده است و در مجموع شمارگان کتب انتشار یافته در البرز 650 هزار و 695 جلد است.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان های تهران، قم، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به لحاظ انتشار کتاب رتبه های اول تا پنجم را دارند.
طاهری افزود: مراکز نشر گردوی دانش با 102 عنوان ؛ مدیر فلاح با 67 عنوان؛ شانی با 55 عنوان ؛ دانش حمام با 39 عنوان ، سرافرازان البرز با 25 عنوان ؛ پایتخت با 24 عنوان ؛ چکامه باران با 24 عنوان؛ رهام اندیشه با 23 عنوان ؛ آوای ویانا با 21 عنوان ؛ مانگ با 21 عنوان و نیبگ با 21 عنوان به ترتیب 11 ناشر فعال البرز در چاپ کتاب در یازده ماهه اول سال 1394 بوده اند.
در سال 1394 در استان البرز دارای بیش 100 مرکز نشر مجوزدار فعال بوده است که از این تعداد 55 مرکز نشر فعالیت مستمر داشته و 27 ناشر مولف مجوز انتشار کتاب دریافت کردند.ک/3
6156/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 4:32

منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از افزایش ابر و وزش باد از عصر امروز در استان البرز است.
وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج - چالوس را دارند توصیه کرد با خود زنجیرچرخ ولوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
رحمانیان با بیان اینکه امروز هوای استان البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد ، گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته هوا سالم خواهد بود.
واظهار داشت که روز جمعه این هفته هوای البرز نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید همراه است.
مدیرکل هواشناسی البرز افزود: دمای هوای استان امروز بین 2 تا 15 درجه است که فردا دو درجه سردتر می شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 4:32

به گزارش ایرنا ، ابوالقاسم پالیز در آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 94 افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی های مختلف و انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری ، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان به ثبت رساند.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: مردم این شهرستان با حضور 75 در صدی خود در انتخابات 7 اسفند بار دیگر پایبندی خود به ارزش های نظام را ثابت کرده وبه ندای رهبری لبیک گفتند.
وی افزود : ما مسئولان در قبال این حضور وظیفه داریم تا خدمتگزار خوبی برای نظام ومردم باشیم.
پالیزگیر تصریح کرد: ساوجبلاغ نهمین شهرستان وحوزه انتخابیه بود که انتخاباتش از سوی شورای نگهبان به تأیید رسید.
وی گفت : اقتدار نظام جمهوری اسلامی استوار بر آرای مردم است و به برکت حضور مردم غیرتمند ایران اسلامی در صحنه های مختلف نظام ، روز به روز بر قدرت و صلابت کشورمان در جهان افزوده می شود.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: مسئولان ادارات باید مدیریت جهادی داشته باشند زیرا با مدیریت جهادی می توانیم توطئه های دشمن را خنثی کرده و روحیه امید را در مردم زنده کنیم.
پالیزگیربه اولویت سال جدید در بحث اقتصاد مقامتی در شهرستان اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح های نیمه تمام ورزشی و ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان در اولویت برنامه های ساوجبلاغ قرار دارد
وی در ادامه از تلاش دادستانی برای آزاد سازی 500 هکتار از اراضی ملی و باز گرداندن آن به دولت و مبارزه قاطع با قاچاق مواد مخدر در ساوجبلاغ قدردانی کرد.
در پایان از 9 مدیر نمونه شهرستان شامل دادستان و روسای ادارات اطلاعات، پست ، آبفای شهری و 5 شهردار شهرستان تقدیر وتجلیل شد.
6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 4:32

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین مقیمی عصر سه شنبه با حضور در آخرین نشست شورای اداری استان البرز در سال 94، به روند برگزاری انتخابات امسال و موانع و مشکلات سر راه این امر اشاره کرد و افزود: با توجه به تبلیغات منفی گسترده و تنگناهایی که ایجاد شده بود حضور 34 میلیونی مردم پای صندوق های رای بار دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران بیمه شد.
وی ادامه داد: در انتخاباتی که برگزار شد توجه کافی به حق رای مردم، رعایت بی طرفی مسئولان و اجرای دقیق قانون صورت گرفت و تمامی دست اندرکاران تکالیف خود را به خوبی انجام داده در نهایت با حضور چشمگیر مردم نتیجه مطلوبی حاصل شد.
مقیمی گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به جز یک حوزه، برای باقی نظر نهایی صادر شده و در ارتباط با مجلس شورای اسلامی نیز 290 نماینده که 5 نفر از آنها مربوط به اقلیت های دینی است، 221 نفر به مجلس راه یافته و 69 نفر نیز با برگزاری دور دوم انتخابات تعیین شده و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کنند.
وی افزود: تاکنون شورای نگهبان صحت انتخابات بیش از 100 حوزه را تایید کرده و بقیه نیز به زودی اعلام می شود، همچنین در برخی حوزه ها صندوق ها به دلیل اعتراض های صورت گرفته بازشماری شدند.
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه هر اقدامی که صورت گرفته به استناد قانون بوده است، اضافه کرد: در برگزاری انتخابات سعی شده که قانون ملاک قرار گیرد از این رو برای فرمانداران و بخشداران سراسر کشور دو بار آزمون قوانین مربوط به انتخابات برگزار شد، که برخی در مرحله اول قبول شده و برخی نیز نیاز به مطالعات بیشتر داشتند.
وی خاطرنشان کرد: سعی شده قانون به درستی مطالعه شده و به مباحثه گذاشته شود چراکه قانون انتخابات از قوانین مهم کشور محسوب می شود.
مقیمی با اشاره به لزوم بی طرفی مسئولان در انتخابات، عنوان کرد: به طور قطع این امر در آینده کاری دست اندرکاران چنین موضوع سرنوشت ساز و مهمی سرلوحه امور قرار می گیرد و اجرایی شدن ماده 60 قانون انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی گفت: موفقیت در برگزاری دو انتخابات همزمان امسال نشان از تعامل خوب وزارت کشور و شورای نگهبان داشت که با هماهنگی در تمامی امور اقدامات درستی صورت گرفت چراکه این موضوع ناشی از اشراف کامل مجریان به قوانین بود.
معاون سیاسی وزیر کشور، افزود: اکنون مردم از مسئولان انتظار دارند که پس از خلق این حماسه بزرگ درصدد حل مسائل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور به صورت ریشه ای، برآیند.
وی با اشاره به ضرورت تعامل مجلس و دولت، اضافه کرد: مجلس نقش مهمی در اداره کشور دارد از طرفی تاکنون این پارلمان نتوانسته به خوبی معضلات کشور را عمیق و ریشه ای مورد بررسی قرار دارد بنابراین از نمایندگان در این دوره انتظارات بیشتری وجود دارد.
مقیمی به اقتصاد مقاومتی و لزوم اجرایی شدن آن اشاره کرد و گفت: توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی همواره سرلوحه برنامه های دولت بوده از این رو از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز انتظار می رود در این رابطه به دنبال اقدامات اساسی باشند.
1535

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 22:36

سیدجواد موسوی شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : این حادثه ساعتی پیش در خیابان عشاق شهرستان فردیس استان البرز رخ داد.
وی بیان کرد: ماموران آتش نشانی این مصدوم نوجوان را برای انتقال به بیمارستان در اختیار امدادگران مرکز فوریت های پزشکی کرج قرار دادند.
موسوی گفت: این دومین فردی است که امشب ماموران آتش نشانی کرج گزارش مصدومیت وی را اعلام کردند.
وی اظهار داشت: برای پیشگیری از حوادث تیم های آتش نشانی کرج در مناطق مختلف این کلانشهر و شهرستان فردیس استقرار یافته اند.
مسئول روابط عمومی آتش نشانی کرج افزود: انتظار می رود با هوشیاری خانواده ها از میزان آسیب های جسمی و خسارات مالی ناشی از هیجان های نوجوانان و جوانان کاسته شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 22:36

مهدی مهرور ساعت 22:50 دقیقه شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا این لحظه 84 نفر براثر انفجار مواد محترقه در مناطق مختلف البرز مصدوم شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.
وی اظهار کرد: از این تعداد 19 نفر از ناحیه چشم آسیب دیدند که شدت انفجار به تخلیه چشم یک تن از آنان منجر شد.
مهرور گفت: همچنین بند انگشت یک نوجوان در استان البرز قطع شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزود: تیم های انتظامی و امدادی برای کاهش حوادث و پیشگیری در مناطق مختلف استان مستقر هستند.
در حوادث چهارشنبه آخر سال گذشته 130نفر در استان البرز مصدوم و دو نفر کشته شدند.
همچنین پارسال سه نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال کشور جان باختند که دو نفر آنان البرزی بودند.
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 22:36

محمد طاهری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این عنوان بر اساس آمار خانه کتاب به دست آمده، افزود: برای نشر این کتاب ها از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی مجوز انتشار دریافت شده است.
وی اظهار داشت: از تعداد 642 عنوان کتاب چاپ شده 41 عنوان ترجمه ، 601 عنوان تالیف ، 564 عنوان نیز چاپ اول و 78 عنوان تجدید چاپ بوده است و در مجموع شمارگان کتب انتشار یافته در البرز 650 هزار و 695 جلد است.
معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان های تهران، قم، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به لحاظ انتشار کتاب رتبه های اول تا پنجم را دارند.
طاهری افزود: مراکز نشر گردوی دانش با 102 عنوان ؛ مدیر فلاح با 67 عنوان؛ شانی با 55 عنوان ؛ دانش حمام با 39 عنوان ، سرافرازان البرز با 25 عنوان ؛ پایتخت با 24 عنوان ؛ چکامه باران با 24 عنوان؛ رهام اندیشه با 23 عنوان ؛ آوای ویانا با 21 عنوان ؛ مانگ با 21 عنوان و نیبگ با 21 عنوان به ترتیب 11 ناشر فعال البرز در چاپ کتاب در یازده ماهه اول سال 1394 بوده اند.
در سال 1394 در استان البرز دارای بیش 100 مرکز نشر مجوزدار فعال بوده است که از این تعداد 55 مرکز نشر فعالیت مستمر داشته و 27 ناشر مولف مجوز انتشار کتاب دریافت کردند.ک/3
6156/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 131 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 19:18

منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از افزایش ابر و وزش باد از عصر امروز در استان البرز است.
وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی البرز به ویژه جاده کرج - چالوس را دارند توصیه کرد با خود زنجیرچرخ ولوازم ایمنی به همراه داشته باشند.
رحمانیان با بیان اینکه امروز هوای استان البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد ، گفت: روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته هوا سالم خواهد بود.
واظهار داشت که روز جمعه این هفته هوای البرز نیمه ابری گاهی با وزش باد شدید همراه است.
مدیرکل هواشناسی البرز افزود: دمای هوای استان امروز بین 2 تا 15 درجه است که فردا دو درجه سردتر می شود.ک/3
7410/ 6155

انتهای پیام /*

کرج سالار...
ما را در سایت کرج سالار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان karajsalar بازدید : 115 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 19:18